martes, septiembre 27, 2005

El tripartito barcelonés, con los pobres y oprimidos del paneta...

Siguen frescas en nuestra memoria las palabras del Gandhi hispanoleonés :o), José Luis Rodríguez Zapatero, ante la asamblea general de la ONU, así como sus encendidos alegatos en contra de la pobreza, a favor de la ayuda al que no tiene una miaja que llevarse a la boca y de la lucha contra la explotación... Fueron discursos que nos llegaron al tuétano y que hicieron lagrimear de la emoción al maromo más curtido (o sea, a mí).

El tripartito barcelonés ha dicho "¡oido barra, camarada Zetapeichov!" ante sus prédicas de "indigencia cero" y ha tomado medidas de sentido común para que desaparezca la pobreza de su vista, haciendo que desaparezcan los propios pobres del centro de la ciudad. (Si no entendéis el catalán podéis recurrir a esta traducción automatizada de la noticia). La verdad es que tanta generosidad progresista, solidaria y d'esquerres hacia los proletarios más desfavorecidos me desborda el ánima...
Uns 50 ‘sense sostre’ són «convidats» a desaparèixer de Ciutat Vella mentre duri la Festa Major.

Una furgoneta sense distintius policials, de color blau fosc, conduïda per guàrdies urbans de paisà, s’ha dedicat els quatre dies de la Mercè a recollir uns 50 indigents dels carrers del centre, especialment de Ciutat Vella i l’Eixample, als quals traslladava en secret a la comissaria de Sant Andreu, al parc de la Pegaso.

Allà, segons va explicar l’Ahmed, un dels detinguts «ens van oferir un bitllet de metro i tres dies a un alberg, però a canvi ens van recomanar no passar pel centre de la ciutat». De no acceptar, segons denuncia la secció sindical de S.A.C.-C.S.C., els deixaven a les dependències policials «compartint la caserna amb els agents de la guàrdia urbana de servei i els delinqüents comuns».

Más en 20minutos

No hay comentarios: